صحت

ورزش کیوں ضروری ہے، اور یہ آپ کی زندگی کو کیسے بدل سکتی ہے؟

ورزش کیوں ضروری ہے، اور یہ آپ کی زندگی کو کیسے بدل سکتی ہے؟

اگر آپ کو لگتا ہے کہ ورزش آپ کو طویل عرصے تک زندہ رہنے میں مدد دے گی، تو آپ صحیح ہیں، لیکن کیا آپ جانتے ہیں کہ ورزش آپ کو بہتر زندگی گزارنے میں بھی مدد دے سکتی ہے؟
ہم سب نے اسے کئی بار سنا ہے: “آپ کو زیادہ ورزش کرنی چاہیے، آپ بہتر محسوس کریں گے”۔ تاہم، ہم میں سے کتنے لوگ اس مشورے پر عمل کرتے ہیں؟

ورزش کیوں ضروری ہے؟
ورزش اہم ہے۔ باقاعدگی سے ورزش کرنے کے صحت کے فوائد بے شمار ہیں، دائمی بیماریوں کو دور رکھنے سے لے کر آپ کو جوان ہونے کا احساس دلانے تک۔ ورزش کے چند اہم صحت کے فوائد کو دیکھیں:

1) بہتر نیند
ایروبک ورزش کے نیند کے تین بڑے فوائد ہیں: یہ آپ کو تیزی سے سونے، گہری نیند میں زیادہ وقت گزارنے، اور رات کو کم جاگنے میں مدد کرتا ہے۔

درحقیقت، صحت مند بالغوں کے لیے گہری نیند کی مقدار کو بڑھانے کا واحد طریقہ ورزش کے ذریعے ہے – اور جسم کو خود کو بھرنے اور مرمت کرنے کے لیے گہری نیند کی ضرورت ہوتی ہے۔

2) زیادہ لچک، بہتر نقل و حرکت
جیسے جیسے آپ کی عمر ہوتی ہے، جسم آہستہ آہستہ حرکت کرنے کی صلاحیت کھو دیتا ہے جیسا کہ وہ پہلے کرتا تھا۔ اگر آپ اس کمی کو اس حد تک کم کرنا چاہتے ہیں کہ یہ آپ کی زندگی کو متاثر نہ کرے تو ورزش کرنے کی کوشش کریں۔

3) بہتر جنسی زندگی
کارکردگی اور لبیڈو دونوں کو برقرار رکھنے کے لیے ورزش ایک بہترین ذریعہ ہے۔ تحقیق سے ثابت ہوا ہے کہ جو مرد باقاعدگی سے ورزش کرتے ہیں ان میں عضو تناسل کی خرابی کا امکان بیہودہ مردوں کے مقابلے میں کم ہوتا ہے۔ خواتین میں جنسی جوش بڑھانے کے لیے ورزش بھی دکھائی گئی ہے۔

4) اچھا عنصر محسوس کریں۔
ورزش آپ کو اچھا محسوس کرتی ہے۔ ایروبک ورزش موڈ لفٹنگ ہارمونز کے اخراج کو متحرک کرتی ہے، جس سے تناؤ کم ہوتا ہے اور تندرستی بہتر ہوتی ہے۔ مزید برآں، عملی طور پر ہر قسم کی ورزش میں ہونے والے تال میل کے پٹھوں کے سنکچن دماغی کیمیکل سیروٹونن کی سطح کو بڑھا سکتے ہیں، جو مدد کرتے ہیں۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے