سائنس و ٹیکنالوجی

واٹس ایپ ڈیسک ٹاپ ورژن کے لیے نیا پرائیویسی فیچر متعارف کرائے گا۔

واٹس ایپ ڈیسک ٹاپ ورژن کے لیے نیا پرائیویسی فیچر متعارف کرائے گا۔

فیس بک کی ملکیت والی میسجنگ سروس واٹس ایپ ہمیشہ صارفین کی پرائیویسی اور سیکیورٹی کے لیے کام کر رہی ہے اور ایک نئے فیچر پر کام کر رہی ہے جس سے لوگ ڈیسک ٹاپ ورژن کو محفوظ بنا سکیں گے۔

WaBetaInfo کے مطابق یہ نیا فیچر صارفین کو پاس ورڈ ترتیب دے کر ایپ کے ڈیسک ٹاپ ورژن کو محفوظ رکھنے کی اجازت دے گا۔

یہ فیچر اینڈرائیڈ اور آئی او ایس کے بیٹا صارفین کے لیے دستیاب تھا، تاہم، واٹس ایپ اب اسکرین لاک آپشن کو ڈیسک ٹاپ بیٹا پر لانے کے لیے ایک حل تیار کر رہا ہے۔

صارفین کو ہر بار ایپلیکیشن کھولنے پر پاس ورڈ درج کرنا ہوگا جیسا کہ نیچے اسکرین شاٹ میں دکھایا گیا ہے۔ یہ ان لوگوں کے لیے مفید ہے جو اپنے پی سی کا اشتراک

 کرتے ہیں۔

whatsapp new features

واٹس ایپ نیوز ٹریکر نے کہا کہ “نوٹ کریں کہ اس فیچر کو فعال کرنا اختیاری ہے اور ممکنہ طور پر، صارف کو یہ منتخب کرکے اس پر زیادہ کنٹرول حاصل ہوگا کہ ایپ کو کب پاس ورڈ کی ضرورت ہوگی۔”

نیز، WhatsApp کو پاس ورڈ معلوم نہیں ہوگا کیونکہ یہ ہمیشہ مقامی طور پر محفوظ ہوتا ہے۔ اگر کوئی صارف پاس ورڈ کھو دیتا ہے یا بھول جاتا ہے، تو اسے ایپ سے لاگ آؤٹ کرنا ہوگا اور ڈیوائس کو QR کوڈ کے ساتھ لنک کرکے ڈیسک ٹاپ پر دوبارہ لاگ ان کرنا ہوگا۔

یہ فیچر ابھی تک دستیاب نہیں ہے کیونکہ اسے ابھی تیار کیا جا رہا ہے۔ اسے مستقبل کی تازہ کاری میں جاری کیا جائے گا۔

“اضافی خبروں کے طور پر، واٹس ایپ ایک ایسی خصوصیت بھی نافذ کر سکتا ہے جو صارفین کو فنگر پرنٹ سینسر کے دستیاب ہونے پر میک پر ٹچ آئی ڈی استعمال کرکے ایپ کو لاک کرنے دیتا ہے۔”

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے