اکستان ٹیم کے فاسٹ بولر اور کراچی کنگز کے ہیرو محمد عامر کو سالگرہ مبارک

اکستان ٹیم کے فاسٹ بولر محمد عامر نے زندگی کی انتیس بہاریں دیکھ لیں، آئی سی سی سمیت کرکٹرز کی جانب سے کراچی کنگز کے مایہ ناز بولر کو ڈھیر ساری خوشیوں کے پیغامات۔

تفصیلات کے مطابق قومی کرکٹ ٹیم کے فاسٹ بولر اور پی ایس ایل میں کراچی کنگز کی نمائندگی کرنے والے محمد عامر آج اپنی 29ویں سالگرہ منارہے ہیں، وہ قومی ٹیم کے اہم رکن اور کراچی کنگز کے کامیاب ترین بولر ہیں۔

آئی سی سی نے کرکٹر محمد عامر کو سالگرہ کی مبارک باد دی ہے اور اپنے آفیشل ٹوئٹر ہینڈل سے جاری ٹوئٹ میں آئی سی سی نے لکھا کہ پاکستان کے لئے 147 میچز کھیلنے والے،ٹیسٹ کرکٹ میں پانچ وکٹیں حاصل کرنے والے کم عمر بولر اور ٹی ٹوئنٹی ورلڈکپ کے فاتح ٹیم کے رکن کو سالگرہ مبارک۔

آئی سی سی کے علاوہ سابق کپتان سرفراز احمد اور اظہر علی سمیت کئی کرکٹرز نے عامر کو سالگرہ کی مبارکباد دی ہے، سابق کپتان قومی کرکٹ ٹیم سرفراز احمد نے محمد عامر کیلئے سالگرہ کا منفرد پیغام دیا۔

دلوں کی بادشاہ کراچی کنگز نے بھی محمد عامر کو ان کی 29 ویں سالگرہ پر مبارک باد پیش کی ہے۔

بائیں ہاتھ سے بولنگ کرنے والے محمد عامر پنجاب کے شہر گوجر خان کی تحصیل چنگا بنگیال میں 13 اپریل 1992 کو پیدا ہوئے، محمد عامر نے کرکٹ میں اپنے کیریئر کا آغاز سال 2009 میں سری لنکا کےخلاف ون ڈے اور ٹیسٹ سیریز میں کیا جبکہ 2009 میں ہی انگلینڈ کےخلاف ٹی ٹوئنٹی سیریز میں ڈیبیو کیا۔

اگست 2010 میں محمد عامر کو اسپاٹ فکسنگ اسکینڈل میں گرفتار بھی کیا گیا جس کے بعد فاسٹ بولر پر 5 سال کی پابندی لگائی گئی۔

جنوری 2015 میں محمد عامر کو ڈومیسٹک کرکٹ کھیلنے کی اجازت ملی اور اسی سال بنگلہ دیش پریمیئر لیگ کا حصہ بنے، جبکہ 2016 میں نیوزی لینڈ کےخلاف سیریز میں پاکستان ٹیم میں واپسی ہوئی۔