قومی ٹیسٹ کیمپ میں شامل کھلاڑیوں کی کرونا ٹیسٹ رپورٹ کیا رہی؟

لاہور: دورہ زمبابوے کے لئے قومی ٹیسٹ کیمپ میں شامل تمام کھلاڑیوں اور آفیشلزکی دوسری کووڈ ٹیسٹنگ کے نتائج بھی آگئے ہیں۔

کیمپ میں شامل تمام کھلاڑیوں اور آفیشلز کی دوسری کووڈ ٹیسٹنگ کے نتائج بھی منفی آگئے ہیں، کرونا ٹیسٹ منفی آنے کے بعد کھلاڑیوں نے قذافی اسٹیڈیم لاہور میں ٹریننگ کا آغاز کردیا ہے۔

پاکستان کرکٹ بورڈ کی جانب سے دورہ زمبابوے کیلئے قومی کیمپ رواں ماہ کی دس تاریخ سے لاہور میں لگے گا، اس کیمپ میں پی سی بی نے مزید چھ کھلاڑیوں کو طلب کیا ہے۔

ٹیسٹ کیمپ طلب کئے جانے والوں میں روحیل نذیر، تاج ولی، عرفان اللہ شاہ، وقاص مقصود نسیم شاہ اور ثمین گل شامل ہیں، اس کے علاوہ عابد علی، اظہرعلی، فوادعالم ،عمران بٹ اور نعمان علی بھی ٹیسٹ کیمپ کا حصہ ہونگے، جبکہ ساجدخان ، سلمان علی آغا اور شاہنواز ڈاھانی، تابش خان اور زاہد محمود بھی ٹیسٹ کیمپ میں شامل ہیں ،سعود شکیل کی کیمپ آمد فٹنس سے مشروط ہے۔

قومی ٹیسٹ ٹیم کا تربیتی کیمپ گیارہ اپریل سے 20 اپریل تک قذافی اسٹیڈیم میں جاری رہے گا، جہاں سے قومی اسکواڈ میں شامل 11 کھلاڑی اکیس اپریل کو ہرارے روانہ ہونگے۔

تربیتی کیمپ کرونا ایس او پیز کے تحت لگایا جائے گا، جہاں اسکواڈ میں شامل تمام کھلاڑیوں کو کرونا کے دو منفی ٹیسٹ آنے پر بائیو سیکیور ماحول میں داخلے کی اجازت ملے گی، کیمپ کے شرکا کا پہلا کرونا ٹیسٹ ان کی رہائشگاہ جبکہ دوسرا ہوٹل میں لیا جائے گا۔

پاکستان اور زمبابوے کے مابین 2 ٹیسٹ میچز پر مشتمل سیریز کا آغاز 29 اپریل سے ہرارے میں ہوگا، سیریز کا دوسرا ٹیسٹ میچ 7 مئی سے شروع ہوگا۔