پاکستان اور جنوبی افریقا آج پہلے ٹی ٹوئنٹی میں مد مقابل

جوہانسبرگ: پاکستان اور جنوبی افریقا کے درمیان ٹی ٹوئنٹی سیریز کا آغاز آج سے جوہانسبرگ میں ہوگا، چار میچوں کی سیریز کا پہلا میچ پاکستانی وقت کے مطابق ساڑھے پانچ بجے شروع ہوگا۔

پاکستان اور جنوبی افریقا کے درمیان ٹی ٹوئنٹی سیریز کا پہلا میچ آج کھیلا جائے گا، پروٹیز کے دیس میں ون ڈے سیریز جیت کرپاکستان اب ٹی ٹوئنٹی سیریز کیلئے فیورٹ قرار دی جارہی ہے۔

پہلے ٹی ٹوئنٹی میں قومی ٹیم کی جانب سے اوپننگ کون کرے گا؟ پاکستان کے پاس کئی آپشن ہیں، ایک روزہ سیریز میں جنوبی افریقا کے خلاف مسلسل دو سنچریاں بنانے والے فخر زمان کے ساتھ جارح مزاج بلے باز شرجیل خان کو اوپن کرائے جانے کا امکان ہے۔

مڈل آرڈر پر کپتان بابراعظم، محمد رضوان، حیدر علی اور ٹی ٹوئنٹی آج اپنے میچز کی سینچری کرنے والے محمد حفیظ موجود ہونگے۔

دوسری جانب جنوبی افریقی قائد ٹیمباباووما ہیمسٹرنگ انجری کےباعث پاکستان کے خلاف ٹی20سیریز سے باہر ہوچکے ہیں، باووماکی غیرموجودگی میں ہینرچ کلاسین پروٹیزکی قیادت کریں گے۔

آل راؤنڈر ڈوائن پریٹوریس بھی انجری سے مکمل طور پر چھٹکارہ نہیں پاسکے ہیں، ریزا ہینڈرکس بچےکی ولادت کے باعث سیریز سےدستبردار ہوچکے جبکہ جنوبی افریقہ کے مڈل آرڈر بلے باز وین ڈر ڈوسن بھی تاحال ان فٹ ہے اور ان کی پاکستان کے خلاف پہلے ٹی ٹوئنٹی میچ میں شرکت مشکوک ہے۔

اس کے علاوہ سینیئر کھلاڑیوں کی نجی لیگ میں شرکت کے باعث پروٹیز کی آدھی ٹیم پہلے ہی پاکستان کے خلاف اسکواڈ سے باہر ہوچکی ہے۔

پاک جنوبی افریقا ٹی ٹوئنٹی سیریز: رینکنگ پر کیا فرق پڑے گا؟

آئی سی سی ٹی ٹونٹی رینکنگ میں پاکستان کی ٹیم فی الحال 260 پوائنٹس کے ساتھ چوتھے جبکہ ‏میزبان جنوبی افریقہ 251 پوائنٹس کے ساتھ چھٹے نمبر پر موجود ہے۔ اس فہرست میں انگلینڈ ‏‏(272)کا پہلا، بھارت (270) کا دوسرا جبکہ آسٹریلیا (267) کا نمبر تیسرا ہے۔

مہمان ٹیم اگر سیریز کے چاروں میچز جیت جاتی ہے تو آئی سی سی رینکنگ میں ان کے پوائنٹس ‏کی تعداد 264 ہوجائے گی تاہم اگر نتائج اس کے برعکس ہوتے ہیں تو پھر جنوبی افریقہ کی ٹیم ‏آئی سی سی رینکنگ میں چوتھے اور پاکستان چھٹے نمبر پر چلا جائے گا۔

اب تک دونوں ٹیموں کے مابین کھیلے گئے ٹی ٹونٹی میچوں میں سے 9 میں جنوبی افریقہ جبکہ ‏‏8 میں پاکستان نے کامیابی حاصل کی۔ اس تناظر میں یہ سیریز پاکستان کے لیے برتری حاصل کرنے ‏کا بہترین موقع بھی ہے۔