مائیکروسافٹ کا اسکائپ میں جدت لانے کا فیصلہ

کرونا وائرس کے دوران ویڈیو کالنگ کی شرح میں اضافے کے باجود امریکی ٹیکنالوجی کمپنی مائیکرو سافٹ کی زیر ملکیت ایپ اسکائپ کو زیادہ مقبولیت حاصل نہیں ہوسکی تھی، جس کی وجہ سے کمپنی نے ایپ کے متعدد فیچر میں جدت لانے کا فیصلہ کیا ہے۔

گو کہ اسکائپ کا اصل مقصد ویڈیو کالنگ ہے تاہم کرونا وائرس کے دوران جب ویڈیو کالنگ کی شرح میں اضافہ ہوا تو زوم، گوگل میٹ اور میسنجر رومز کے صارفین کی تعداد بڑھ گئی اور اسکائپ کو بہت کم استعمال کیا گیا۔

بین الاقوامی میڈیا رپورٹ کے مطابق مائیکرو سافٹ نے ٹیلی کمیونی کیشن ایپ اسکائپ میں ایک بڑی تبدیلی نیا گرڈ ڈسپلے ہے جس میں کال میں شامل تمام افراد کو ایڈ کیا جاسکے گا چاہے ویڈیو آف ہی کیوں نہ ہو، مگر تمام شرکا کو دیکھنا ممکن ہوگا۔

اسکائپ میں نئی تھیمز اور لے آؤٹس کی جدت بھی لائی جارہی ہے جس کے ذریعے کالنگ یوزر انٹرفیس کے لیے نئے آپشنز فراہم کیے جائیں گے۔

میڈیا رپورٹس کے مطابق اسکائپ میں تبدیلیوں کے بعد صارفین زیادہ بڑی گیلری، ٹوگیدر موڈ، گرڈ ویو اور اسپیکرو ویو کے ساتھ کونٹینٹ ویو کا انتخاب کرسکیں گے جب کہ موبائل ورژن میں سائیڈ پینل، رنگا رنگ تھیمز اور ریفریش آئیکونز کا اضافہ کیا جاسکے گا۔

کمپنی کا دعویٰ ہے کہ اسکائپ کے اینڈرائیڈ ورژن کی پرفارمنس میں نئی اپ ڈیٹس کے بعد لگ بھگ 2 ہزار فیصد بہتری آئے گی جبکہ ڈیسک ٹاپ ورژن میں 30 فیصد تک بہتر ہوگی۔