کرونا مریضوں کے لیے بستروں میں اضافہ کیا جا رہا ہے: یاسمین راشد

لاہور: صوبہ پنجاب کی وزیر صحت ڈاکٹر یاسمین راشد کا کہنا ہے کہ ہیلتھ کیئر کمیشن صوبے کے نجی اسپتالوں میں کرونا مریضوں کے علاج کو مسلسل مانیٹر کر رہا ہے، کرونا مریضوں کے لیے ایچ ڈی یو وارڈز کے بستروں میں اضافہ کیا جا رہا ہے۔

صوبہ پنجاب کی وزیر صحت ڈاکٹر یاسمین راشد کا کہنا ہے کہ نجی اسپتالوں میں کرونا وائرس کے شکار مریضوں کا مکمل ڈیٹا مرتب کیا جا رہا ہے، نجی اسپتالوں میں کرونا مریضوں کے لیے ایچ ڈی یو وارڈز کے بستروں میں اضافہ کیا جا رہا ہے۔

صوبائی وزیر کا کہنا تھا کہ نجی لیبز میں کرونا وائرس کی ٹیسٹنگ کو مانیٹر کیا جا رہا ہے، ہیلتھ کیئر ورکرز کی ویکسی نیشن کو بھی مانیٹر کیا جا رہا ہے۔

انہوں نے مزید کہا کہ ہیلتھ کیئر کمیشن نجی اسپتالوں میں کرونا مریضوں کے علاج کو مسلسل مانیٹر کر رہا ہے، پنجاب ہیلتھ کیئر کمیشن کے قواعد و ضوابط کا تفصیلی جائزہ لیا جا رہا ہے۔

اس سے قبل ایک موقع پر صوبائی وزیر کا کہنا تھا کہ کرونا وائرس سے صوبے میں 5 ہزار سے زائد اموات ہو چکی ہیں، عوام میں ایس او پیز پر عملدر آمد کا شعور بیدار کر رہے ہیں۔

انہوں نے کہا تھا کہ 22 نئی لیبز قائم کی ہیں، کووڈ ٹیسٹنگ کی تعداد بھی بڑھا دی ہیں۔ پنجاب میں کرونا ویکسی نیشن کے 114 مراکز قائم ہیں۔ سول اسپتال میں ویکسی نیٹرز کی تعداد بھی بڑھا دی جائے گی۔