کورونا کے پھیلاؤ کا خطرہ، پیپلزپارٹی نے راولپنڈی کا جلسہ منسوخ کردیا

راولپنڈی : پیپلزپارٹی نے ذوالفقاربھٹوکی برسی پر راولپنڈی میں جلسہ منسوخ کردیا، امکان ہے کہ چاراپریل کوجلسہ لاڑکانہ میں ہوگا۔

وزیر تعلیم سندھ سعید غنی نے ذوالفقاربھٹوکی برسی پر راولپنڈی کا جلسہ منسوخ کرنے کی تصدیق کرتے ہوئے کہا جلسہ کوروناکی وجہ سےمنسوخ کیاگیاہے، امکان یہی ہے کہ چاراپریل کوجلسہ لاڑکانہ میں ہوگا۔

یاد رہے ضلعی انتظامیہ نے پیپلز پارٹی کو لیاقت باغ میں جلسے کی اجازت دینے سے انکار کرتے ہوئے کہا تھا کہ کورونا کے پھیلاؤ کا خطرہ ہے اور پنجاب حکومت کی ہدایت پر شہر بھر میں سیاسی اور اجتماعی تقریبات پر پابندی عائد ہے۔

دوسری جانب وزارت صحت سندھ نے بھی پی پی چیئرمین بلاول بھٹو کو راولپنڈی میں جلسہ منسوخ کرنے کی تجویز دیتے ہوئے سندھ میں وبا پھیلنے کے خدشات سے آگاہ کیا تھا۔

وزارت صحت سندھ کا کہنا تھا کہ راولپنڈی میں کوروناکاپھیلاؤ17فیصد اور سندھ میں2فیصدہے، راولپنڈی میں جلسہ ہوا تو سندھ بھی کورونا کی لپیٹ میں آسکتاہے، بہترہوگاکوروناسےبچاؤ کیلئےراولپنڈی میں جلسہ منسوخ کیاجائے۔

خیال رہے پیپلز پارٹی نے ذوالفقار علی بھٹو کی برسی کے حوالے سے چار اپریل کو لیاقت باغ میں جلسے کا اعلان کر کیا تھا۔ جس سے بلاول بھٹو زرداری نے خطاب کرنا تھا۔