ایس ایس یو خواتین کمانڈوز پہلی بار یومِ پاکستان پریڈ میں شرکت کیلئے تیار

کراچی: ایس ایس یو خواتین کمانڈوز پاکستان پریڈ میں پہلی بارشرکت کیلئے تیار ہے، ڈی آئی جی سیکیورٹی کا کہنا ہے کہ ایس ایس یو خواتین کمانڈوز کی شرکت باعث فخر ہے۔

اسپیشل سیکیورٹی یونٹ (ایس ایس یو) کی خواتین کمانڈوز پہلی بار پاکستان پریڈ شرکت کریں گی ، خصوصی دستہ اسلام آباد میں سندھ پولیس کی نمائندگی کرے گا جبکہ پولیس، اے ایس ایف اور دیگراداروں کے دستے بھی شرکت کریں گے۔ڈی آئی جی سیکیورٹی مقصوداحمد کا کہنا ہے کہ ایس ایس یو خواتین کمانڈوز کی شرکت باعث فخر ہے، پاکستان ہماری شناخت ہے۔

یاد رہے ایئر پورٹ سیکیورٹی فورس (اے ایس ایف) بھی پہلی بار 23 مارچ کو یوم پاکستان پریڈ میں شرکت کررہی ہے، اےایس ایف کا دستہ 232افسران و جوانوں سمیت 15 خواتین پر مشتمل ہے۔

اےایس ایف کا کہنا ہے کہ یوم پاکستان کے پریڈ کے موقع پراے ایس ایف اسلام آبادکےشکرپڑیاں میں ریہرسل میں مصروف ہے ، اےایس ایف تمام ایئرپورٹس کی حفاظت کیلئے ہم وقت کوشاں ہے، پریڈمیں شامل دستےکی سلیکشن ملک بھر کے تمام ایئرپورٹس سے کی گئی۔

خیال رہے کہ یوم پاکستان، پاکستان کی تاریخ کا بہت اہم دن ہے، اس دن قرارداد پاکستان پیش کی گئی تھی، جس کی بنیاد پر مسلم لیگ نے برصغیر میں مسلمانوں کے جدا وطن کے حصول کے لیے تحریک شروع کی تھی، اور 7 برس کے بعد اپنا مطالبہ منظور کرانے میں کامیاب رہی، وہ مطالبہ جو اسلامی جمہوریۂ پاکستان کے نام سے دنیا کے نقشے پر ابھرا۔

یوم پاکستان منانے کے لیے ہر سال 23 مارچ کو خصوصی تقریب کا اہتمام کیا جاتا ہے، جس میں پاکستان مسلح افواج پریڈ بھی کرتے ہیں۔