سینیٹ ٹکٹ: پی ٹی آئی کوئٹہ ریجن نے عبدالقادر کا نام رد کر دیا

کوئٹہ: پاکستان تحریک انصاف نے بلوچستان میں سینیٹ کا ٹکٹ عبدالقادر نامی شخص کو دینے کا فیصلہ کیا ہے جس پر پی ٹی آئی بلوچستان کے عہدے داروں نے شدید تحفظات کا اظہار کر دیا ہے۔

پی ٹی آئی کوئٹہ ریجن کے عہدے داروں نے سینیٹ الیکشن کے لیے عبدالقادر کے نام کو رد کر دیا ہے، ان کا کہنا ہے کہ عبدالقادر پیرا شوٹر ہے، اس کا پی ٹی آئی سے کوئی تعلق نہیں۔

تحریک انصاف بلوچستان کے ذرائع کا کہنا ہے کہ تحریک انصاف شمال مشرقی ریجن نے اس فیصلے کے خلاف اجلاس طلب کر لیا ہے، پی ٹی آئی مقامی قیادت سینیٹ کے لیے متبادل امیدوار کا نام دینے پر غور کر رہی ہے۔
مزید پڑھیں: پیپلز پارٹی کا سینیٹ انتخابات کے شیڈول پر تحفظات کا اظہار

عبدالقادر اسلام آباد کی کاروباری شخصیت اور کنسٹرکشن کمپنی کے مالک ہیں، عہدے داروں کا کہنا ہے کہ وزیر اعظم تو سینیٹ میں رقم کے استعمال کے خلاف ہیں، صدر پی ٹی آئی بلوچستان ڈاکٹر منیر بلوچ نے کہا کہ عبدالقادر بڑے سرمایہ دار ضرور ہوں گے مگر یہ نام قبول نہیں، عبدالقادر کو ٹکٹ دینے کے فیصلے کے خلاف بھرپور احتجاج کریں گے۔

رکن قومی اسمبلی منورہ منیر نے کہا کہ امیدوار کا نام صوبائی پارلیمانی لیڈر نے فائنل کرنا ہوتا ہے، عبدالقادر کے نام پر کوئی مشاورت نہیں ہوئی، صوبے میں سنجیدہ اور سینئر لوگ موجود ہیں۔