امریکی انتخابات میں سینکڑوں مردوں نے بھی ووٹ ڈالے،بڑا انکشاف جنم لینے لگا

صدارتی انتخابات میں دھاندلی کا بھانڈہ پھوڑ دیا اور ووٹ ڈالنے والے مردہ امریکی شہریوں کے ناموں کی فہرست بھی نشر کر دی۔ فہرست میں درجنوں ایسے ووٹرز کے نام ہیں جو 2003 کے بعد وفات پا چکے، چینل نے ان افراد کی تاریخ پیدائش بھی دکھائی ہے تاہم یہ واضح نہیں کہ ان مردہ ووٹرز نے ووٹ کس امیدوار کو ڈالا۔

مبینہ انتخابی دھاندلی کے لیے ڈاک کے ذریعے ووٹ ڈالنے کی سہولت فراہم کی گئی۔جب آپ ووٹ ڈالنا آسان بنا دیں گے تو مُردے بھی ووٹ ڈالیں گے اور امریکی ٹی وی نے خیال ظاہر کیا کہ یہ ووٹ جوبائیڈن کو جتوائیں گے۔خیال رہے کہ 3 نومبر کو ہونے والے امریکی صدارتی انتخابات کے غیر سرکاری نتائج کے مطابق ڈیموکریٹ امیدوار جو بائیڈن کو امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ پر واضح اکثریت حاصل ہے تاہم اب تک سرکاری سطح پر انتخابی نتائج کا اعلان نہیں ہو سکا ہے۔

ری پبلکن امیدوار ڈونلڈ ٹرمپ نے امریکی انتخابات میں بڑے پیمانے پر دھاندلی کا الزام عائد کرتے ہوئے کہا کہ میرے لاکھوں ووٹ مخالف کے کھاتے میں ڈالے گئے۔دوسری جانب امریکی الیکشن کمیشن نے ڈونلڈ ٹرمپ کے الزامات کو مسترد کرتے ہوئے کہا ہے کہ انتخابات مکمل طور پر شفاف ہوئے، کسی کو بھی اس پر شک نہیں ہونا چاہیے۔