مودی حکومت نے اپنی ہی ایئر فورس کو کروڑوں کا نقسان کروا دیا

نئی دہلی : مودی حکومت کا اپنی ہی ایئر فورس کو 45،696 کروڑ کا ٹیکا لگا دیا اور بھارتی نیوی کے مسترد کرنے کے باوجود ایروناٹکس لمیٹڈ 6.25 بلین ڈالر کا ٹھیکہ دے کر تیجا جہاز لینے پر مجبور کیا۔

بھارتی وزیردفاع راج ناتھ سنگھ نے کمپنی ہندوستان ایروناٹکس لمیٹڈ کو 6.25 بلین ڈالر ٹھیکے سے نوازا اور کمپنی کو تیجا جہاز لینے پر مجبور کیا۔

بھارتی نیوی پہلے دن ہی جہازوں کو تکنیکی مسائل کی وجہ سے مسترد کرچکی تھی ، تیجاجہازہندوستانی ایم آئی جی 21 کے نعم البدال پر متعارف کرائے جارہے ہیں ، ایم آئی جی21 کے حادثات میں170 سے زائد پائلٹ اور 40 شہری ہلاک ہوچکے ہیں۔

بھارتی ایوی ایشن سسٹم انڈسٹری ناکامیوں اور نااہلیوں کی وجہ سے دنیامیں بد نام ہے اور خود کو چین کا متبادل سمجھنےوالاملک26سال میں تیار جہازکی کینوپی کا فالٹ دورنہ کرسکا۔

مگ21کی جگہ تیجاجہازوں کومتعارف کرایاگیا مگر60فیصدتیجاگراؤنڈہوچکے ہیں، بھارتی ایئرفورس کا 27 جنوری کو تیجا جہاز استعمال نہ کرنا پراجیکٹ کی ناکامی کاعکاس ہے۔

پاکستان کے شاہینوں نے جےایف17تھنڈرسے بھارتی سورماؤں کا خواب چکنا چور کیا ، پاکستان کےشاہینوں نے ایک ایس یو30اور مگ 21کو نشانہ بنایاتھا، پاکستان کی کامیابی پاکستان ایوی ایشن انڈسٹری کی پیشہ وارانہ کارکردگی کا ثبوت ہے۔