پاکستان امریکہ اور چین کے درمیان اختلافات ختم کرنے کے لیے ‘مثبت کردار ادا کرنے کے لیے ھمیشہ تیار ہے: وزیراعظم

پاکستان امریکہ اور چین کے درمیان اختلافات ختم کرنے کے لیے 'مثبت کردار ادا کرنے کے لیے ھمیشہ تیار ہے: وزیراعظم

پاکستان امریکہ اور چین کے درمیان اختلافات ختم کرنے کے لیے ‘مثبت کردار ادا کرنے کے لیے ھمیشہ تیار ہے: وزیراعظمامریکہ اور چین کے درمیان مفاہمت کے لیے ثالث کے طور پر پاکستان کی خدمات، جیسا کہ اس نے دہائیوں پہلے کی تھی، وزیر اعظم شہباز شریف نے پیش کی ہے۔
وزیر اعظم نے کہا: اگر چین اور امریکہ چاہیں تو، پاکستان انکے اختلافات کو ختم کرنے کے لیے اچھا کردار ادا کرنے پر خوش ہو گا، جیسا کہ ہم نے کیا تھا، ۔وزیر اعظم شہباز کے مطابق پاکستان کی خارجہ پالیسی "دنیا کی تمام اقوام کے ساتھ دوستی اور خیرسگالی” میں سے ایک ہے
انہوں نے کہا کہ پاکستان کے تاریخی طور پر چین اور امریکہ دونوں کے ساتھ مثبت تعلقات رہے ہیں۔ ماضی میں پاکستان نے امریکہ اور عوامی جمہوریہ چین کے درمیان تعلقات کو بہتر بنانے کے لیے ایک کڑی کا کام کیا۔
وزیر اعظم نے دعویٰ کیا کہ پاکستان نے مسلسل جنگی حکمت عملی سے پرہیزہے اور دنیا کو بھی کرنے کی ضرورت ہے ۔ انہوں نے اس بات پر زور دیا کہ "بلاک سیاست” اور کولڈ جنگ کی طرف واپسی کی کوئی بھی تحریک سود مند نہیں ہوگی اور یہ واقعی استحکام اور ترقی کے خلاف کام کرے گی۔
پاکستان اس بات پر بضد ہے کہ بین الاقوامی قانون اور اقوام متحدہ کے چارٹر کی اقدار کو برقرار رکھا جائے اور اختلافات کو پرامن طریقے سے طے کیا جائے۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

متعلقہ خبریں