کویت میں آنے اور جانے کیلئے کن شرائط عمل کرنا لازمی ہے؟

کویت سٹی : کویت کی سول ایوی ایشن کی انتظامیہ نے مسافروں کی آمد اور روانگی کیلئے شرائط کا اعلان کردیا ہے جن کو پورا کیے بغیر کوئی مسافر بین الاقوامی سفر نہیں کرسکے گا۔اس حوالے سے کویتی سول ایوی ایشن اتھارٹی کا کہنا ہے کہ تجارتی پروازوں کے دوبارہ آغاز کے بعد ہماری اولین ترجیح مسافروں کی صحت اور انہیں بہتر سہولیات کی فراہمی ہے۔

ایئر پورٹ انتظامیہ نے جن شرائط کا اعلان کیا ہے ان میں پہلی یہ ہے کہ مسافر کو پلیٹ فام پر رجسٹریشن کرانا ہوگی، دوسرا یہ کہ شہریوں کیلئے ہیلتھ انشورنس حاصل کرنا ضروری ہے۔ اس کے علاوہ عہد نامے پر دستخط کرنا اور مخصوص ممالک کی جانب سے مطلوبہ پی آر سی ٹیسٹ فراہم کرنا شامل ہے۔

ایئر پورٹ انتظامیہ کے مطابق کویت میں داخلے کیلئے بھی تین شرائط عائد کی گئی ہیں، جن میں پہلی یہ کہ “شلونک” ایپلی کیشن پر رجسٹریشن کروانا، دوسرا یہ کہ96گھنٹے قبل پی آر سی ٹیسٹ کی رپورٹ مہیا کرنا جو یہ ظاہر کرتی ہو کہ متعلقہ مسافر کا کورونا ٹیسٹ منفی ہے۔تیسری شرط میں کہا گیا ہے کہ کویت آنے کے بعد مسافر کو قرنطینہ کی 14روز کی مدت بھی پوری کرنا ہوگی۔ ذرائع کے مطابق مذکورہ تمام شرائط کو پورا کیے بغیر کوئی مسافر کویت میں داخلے اور روانگی کیلئے سفر نہیں کرسکے گا۔