کورونا وائرس : سعودی حکومت کی غیرملکیوں کو سخت ہدایات جاری

ریاض : نئے کورونا وائرس سے بچاؤ اور اسے پھیلنے سے روکنے کے لیے سعودی حکومت نے ایس او پیز کی پابندی کو ایک بار پھر ناگزیر قراردیا ہے، خلاف ورزی کرنے والوں کیلئے سخت سزا کا اعلان کردیا گیا۔ وزارت داخلہ نے اپنے جاری بیان میں کہا ہے کہ وزارتوں، محکموں، سرکاری اداروں اور نجی اداروں میں داخل ہوتے وقت درجہ حرارت چیک کرانے سے انکار کرنا قابل سزا خلاف ورزی ہے، اس کے علاوہ سماجی فاصلے کی پابندی نہ کرنے پر بھی قانونی کارروائی اور سزا بھی سنائی جائے گی۔

وزارت داخلہ نے ہدایت دیتے ہوئے وضاحت کی ہے کہ پہلی بار درجہ حرارت کی جانچ سے انکار یا سماجی فاصلے کی پابندی نہ کرنے پر ایک ہزار ریال جرمانہ ہوگا۔ خلاف ورزی دہرانے پر جرمانہ دگنا کردیا جائے گا۔وزارت داخلہ نے تنبیہ کی ہے کہ اگر درجہ حرارت کی جانچ سے انکار کرنے والا سعودی عرب میں مقیم غیرملکی ہوا تو اسے سزا کاٹنے کے بعد سعودی عرب سے بے دخل اور بلیک لسٹ کردیا جائے گا۔

وزارت داخلہ نے اپیل کی کہ اگر کوئی شخص کسی بھی جگہ حد سے زیادہ افراد کا اجتماع دیکھے تو پہلی فرصت میں 999 پر رابطہ کرکے اطلاع دے، یہ ٹول فری نمبر ہے۔وزارت داخلہ نے مزید کہا کہ مملکت میں رہنے والے تمام شہری اپنی صحت وسلامتی کی خاطر ضروری سماجی فاصلے کی پابندی کریں۔ اس کے علاوہ کوویڈ 19 سے بچاؤ کے لیے کسی بھی ادارے میں داخلے کے وقت درجہ حرارت ضرور چیک کروائیں۔