ہمایوں سعید نے نیٹ فلکس کے ‘دی کراؤن’ کے ورلڈ پریمیئر ریڈ کارپٹ پر قدم رکھا انٹرٹینمنٹ Roze News
انٹرٹینمنٹ

ہمایوں سعید نے نیٹ فلکس کے ‘دی کراؤن’ کے ورلڈ پریمیئر ریڈ کارپٹ پر قدم رکھا

ہمایوں سعید ایک برطانوی پاکستانی شہری ڈاکٹر حسنات کا کردار ادا کریں گے، جو آنجہانی شہزادی آف ویلز، ڈیانا کی مشہور محبت تھی۔

Netflix کے The Crown کے انتہائی منتظر پانچویں سیزن کا لندن میں، منگل کی شام، 8 نومبر، 2022 کو ریڈ کارپٹ پریمیئر منعقد ہوا۔

شو کی کاسٹ اور عملے نے ریڈ کارپٹ پر جلوہ گر ہوئے جس میں ہمایوں سعید کے علاوہ کوئی اور نہیں تھا، جو تازہ ترین سیزن میں ڈاکٹر حسنات کا کردار ادا کر رہے ہیں۔ ورسٹائل اداکار چمکدار سیاہ رسمی جوتے کے ساتھ جوڑا ایک بہترین سیاہ ٹکس میں ملبوس تھا۔

انڈسٹری سے تعلق رکھنے والے دوستوں اور ساتھیوں نے ریڈ کارپٹ پر اداکار کی ظاہری شکل پر خوشی کا اظہار کیا۔ احمد علی بٹ کی طرف سے سرمد کھوسٹ، نذیرہ امام، اذان سمیع خان اور سعید کی اہلیہ ثمینہ نے انسٹاگرام پر اداکار کو ایک نعرہ بھیجا ہے۔

کاسٹ کے ساتھ، نیٹ فلکس کے باس ٹیڈ سرینڈوس بھی موجود تھے۔

ایوارڈ یافتہ ڈرامہ ملکہ الزبتھ اور ان کے دور حکومت کے باقی شاہی خاندان کی زندگی کو بیان کرتا ہے۔ شو ہر دو سیزن میں اپنے اداکاروں کو تبدیل کرتا ہے تاکہ کرداروں کو بڑھاپے میں دکھایا جا سکے، اس لیے اس سیزن میں کاسٹ ممبران کا ایک نیا سیٹ متعارف کرایا جائے گا۔

یہ نئی کاسٹ شو کے آخری دو سیزن کے لیے کام کرے گی۔ امیلڈا سٹونٹن ملکہ الزبتھ کا کردار ادا کرنے والی تیسری اور آخری اداکارہ بن گئیں، انہوں نے اولیویا کولمین اور کلیئر فوئے سے کردار سنبھالا۔

ڈومینک ویسٹ اس وقت کے پرنس چارلس کی تصویر کشی کر رہے ہیں، جوش او کونر سے عہدہ سنبھال رہے ہیں۔ ایلزبتھ ڈیبیکی شہزادی ڈیانا کا کردار ادا کر رہی ہیں، ایما کورین سے لاٹھی قبول کر رہی ہے۔

اولیویا ولیمز کیملا پارکر باؤلز کے طور پر آ رہی ہیں، جو پہلے ایمرلڈ فینیل نے ادا کی تھیں۔

ہمایوں سعید پاکستانی نژاد برطانوی شہری ڈاکٹر حسنات کا کردار ادا کریں گے، جو آنجہانی شہزادی آف ویلز، ڈیانا کی مشہور محبت تھی۔

Exit mobile version